Marcin Nowakowski, Associate Partner, McKinsey & Co Polonia
Marcin Nowakowski
Associate Partner, McKinsey & Co Polonia

Marcin este expert în marketing, vânzări și strategie, cu focus pe industria de retail și producția de bunuri de larg consum. Marcin ajută consiliile de management ale companiilor și fondurile de private equity active în retail, e-commerce și FMCG. Domeniul de expertiză al lui Marcin Nowakowski acoperă îmbunătățirea eficienței comerciale (optimizarea prețurilor, promoțiilor și sortimentelor) prin intermediul programelor de transformare bazate pe analiza avansată a datelor. Marcin este co-autor al rapoartelor emise de McKinsey & Company, inclusiv “Digital Poles”. În perioada 2014-2017 a deținut funcția de Pricing Manager pentru Shell CEE, iar între 2011 și 2014 a fost Finance Manager pentru General Electric. Marcin este doctor în economie la Universitatea din Varșovia și a absolvit The Chartered Institute of Management Accountants.

Ștefan Catrina, Engagement Manager, McKinsey & Company România
Ștefan Catrina
Engagement Manager, McKinsey & Company România

Ștefan s-a alăturat McKinsey & Company România în 2016 și este expert în programe de transformare digitală, având experiență în multiple industrii. Ștefan ajută companiile să lanseze noi produse digitale sau produse care au și o componentă digitală. Acestea pot fi complet noi pentru companie sau produse existente care devin disponibile digital. În astfel de proiecte Ștefan a acumulat experientă în coordonarea echipelor care necesită multiple roluri, precum inginer IT, designer, product owner, data scientist, digital marketing manager, etc. Din perspectiva geografică, Ștefan aduce un mix de experientă locală, combinată cu bune practice observate în alte tări din Europa Centrală sau Europa de Vest.

Gabriela Stănică, Chief Information, Data Officer și Director E-commerce, Carrefour România
Gabriela Stănică
Chief Information, Data Officer și Director E-commerce, Carrefour România

Gabriela Stănică s-a alăturat Carrefour România în octombrie 2020 în calitate de Chief Information & Data Officer, fiind responsabilă de continuarea procesului de transformare digitală a companiei în România, cât și de coordonarea inițiativelor în ceea ce privește inovația. Din ianuarie 2022, Gabriela coordonează și întreaga activitate de e-commerce a Carrefour România, cuprinzând parteneriatul cu Bringo, cât și componenta de shop online pe site-ul carrefour.ro și din aplicația Carrefour.

În Carrefour România, Gabriela a accelerat, alături de echipa sa, automatizarea proceselor din magazine și back-office, fluidizând operațiunile din magazinele din țară, lanțul de aprovizionare și logistică. Totodată, sub coordonarea Gabrielei, Carrefour România și-a modernizat în 2021 infrastructura IT și a investit în migrarea către Cloud, propunându-și ca până în 2026 să fie 100% în Cloud.

Gabriela are peste 15 ani de experiență în crearea și gestionarea de echipe IT din diferite companii. Înainte de a se alătura Carrefour, ea a ocupat poziția de Head of Marketing IT la British American Tobacco, unde a coordonat echipe din Europa și Africa de Nord, ocupând anterior poziția de Chief Information Officer la Vodafone România. Gabriela și-a început călătoria profesională la Avon, unde a deținut mai multe funcții de-a lungul timpului, culminând cu cea de Director Executiv IT pentru Europa Centrală și de Est.

George Faur, Director Sisteme Informatice Auchan Retail România
George Faur
Director Sisteme Informatice Auchan Retail România

George Faur este Director Sisteme Informatice în Auchan România din 2016. Cu peste 20 de ani de experiență în IT, atât în companii multinaționale, cât și antreprenoriale, George Faur se concentreză în rolul său actual pe definirea și aplicarea strategiei de IT, gestionând o echipă de 60 de profesioniști.

Printre proiectele principale dezvoltate alături de echipa sa se numără implementarea cu succes a unui program de transformare IT ce a presupus integrarea unor tehnologii moderne pentru lanțul de aprovizionare, logistică, managementul magazinelor și sistemul self checkout. Activitatea sa a presupus, de asemenea, construcția și implementarea programului de fidelitate, dezvoltarea platformei online auchan.ro și integrarea aplicației mobile Auchan, gestionarea programului Data Driven din perspectivă tehnică și a datelor semnificative, precum și îmbunătățirea continuă a securității IT și construirea strategiei pentru transformarea digitală a companiei în perioada 2022-2026, cu scopul de a rămâne un retailer relevant pentru clienții digitalizați.

Prioritatea sa rămâne digitalizarea companiei, acordând o atenție deosebită și strategiilor de transformare în domeniul resurselor umane.

Irina Pencea, General Manager eMAG România
Irina Pencea
General Manager eMAG România

Irina Pencea s-a alăturat eMAG în urmă cu un an, după o carieră în comunicare și antreprenoriat de peste 24 de ani, în care a pus bazele unora dintre agențiile independente de publicitate de succes din România și a contribuit la construcția mai multor branduri de succes din industrii precum banking şi ecommerce, telecom, retail sau energie. Sub coordonarea sa, eMAG a lansat anul trecut o nouă viziune de brand pentru întreaga regiune în care este prezent (România, Ungaria, Bulgaria), prin care își propune să pună la dispoziția oamenilor instrumentele necesare pentru a facilita progresul la nivel individual, dar și al societății, exprimat prin sloganul de brand „Căutarea nu se oprește niciodată”.

Cătălin Samara, CEO Bringo International
Cătălin Samara
CEO Bringo International

Cătălin Samara, CEO al BRINGO INTERNATIONAL (parte a Grupului Carrefour din ianuarie 2022), s-a alăturat inițial echipei Carrefour România în anul 2000, fiind unul dintre primii manageri din companie. Totodată, a fost unul dintre membrii Comitetului Executiv al Carrefour România începând cu 2011, deținând o serie de poziții strategice în interiorul companiei, de la Director Regional pe Hypermarkets până la Chief Marketing Officer, Digital și E-commerce. În ultimii 3 ani, în perioada 2019-2021, a ocupat funcția de Chief Operational Officer (COO) în cadrul aceleiași companii.

După absolvirea Universității Ovidius din Constanța, s-a alăturat Universității Blaise Pascal din Clermont-Ferrand, Franța, urmând apoi o serie de programe la International Institute for Management Development (IMD), în cadrul școlii de afaceri din Lausanne și în cadrul London Business School.

Timp de 3 ani, din 2017 până în 2020, Cătălin Samara a condus (în paralel cu pozițiile deținute în cadrul Carrefour România) echipa BRINGO România, în calitate de Business Director, contribuind la evoluția accelerată a unui model de afaceri unic, menit să ofere o experiență de cumpărături personalizată fiecărui consumator Bringo.

În prezent, în calitate de CEO al BRINGO INTERNATIONAL, Cătălin conduce operațiunile companiei în 3 țări (România, Belgia și Maroc) având un rol determinant în dezvoltarea viziunii de afaceri și a abordării tehnologice a aplicației Bringo, urmând principiul “personal shopper” implementată în toate aceste zone geografice.

Bringo România este prezent astăzi în peste 37 de orașe, având în portofoliul său peste 200 de mărci diferite, 2000 de magazine fizice, inclusiv rețelele a 3 retaileri internaționali și mai multe verticale precum restaurante, pet-shop-uri, florării, farmacii, magazine de beauty, jucării, electronice etc.

Aplicația Bringo a fost recent îmbunatățită în România, cu un design și funcționalități noi, oferind noi servicii clienților, cum ar fi achiziționarea prin tichete de masă de la cei 3 retaileri din aplicație și devenind astfel prima aplicație agregatoare din piață care oferă toate aceste opțiuni consumatorilor români.

Viviana Iacob, eCommerce Manager, Macromex
Viviana Iacob
eCommerce Manager, Macromex

În calitate de eCommerce Manager la Macromex, Viviana a lansat două platforme de ecommerce B2B, bocado.ro și mercadi.ro, dedicate profesioniștilor din Horeca, respectiv comerțului de proximitate. Proiectul face parte din inițiativele de digitalizare și automatizare ale companiei, care urmăresc eficientizarea și îmbunătățirea relației cu clienții B2B. Viviana și-a început cariera în Kraft Foods (actual Mondelez), unde a contribuit la propulsarea brandului Milka pe prima poziție în piața tabletelor de ciocolată. Au urmat 11 ani de antreprenoriat, în care a acumulat experiența în administrarea activității comerciale și a dezvoltat un program de gestiune integrat cu o soluție de ecommerce custom. Este absolventă a Facultății de Marketing în cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti și deține Professional Diploma în Marketing de la Chartered Institute of Marketing UK.

Bogdan Gross, CEO re:innovation
Bogdan Gross
CEO re:innovation

Bogdan Gross este fondatorul și CEO-ul re:innovation, o companie de tehnologie care se concentrează pe inovație și automatizare în industria de retail. Bogdan are o experiență vastă, având peste 9 ani de experiență în poziția de Manager IT în diferite companii de retail, urmată de 11 ani în diverse poziții în cadrul RBC.

În timpul activității sale la RBC, Bogdan a implementat mai multe soluții inovatoare axate pe sistemele de casă, promoții și loialitate, inclusiv primul sistem de self-checkout din România. Experiența sa în retail și cunoștințele tehnologice solide l-au transformat într-un lider de încredere, capabil să aducă inovație și eficiență în domeniul retailului.

La începutul anului 2023, Bogdan a fondat re:innovation, o companie specializată în planificarea și automatizarea retailului. Aceasta dezvoltă soluții bazate pe inteligență artificială și oferă servicii de consultanță, implementare și suport local pentru clienți. Bogdan și echipa sa lucrează îndeaproape cu parteneri strategici pentru a oferi cele mai bune soluții personalizate pentru nevoile specifice ale fiecărui client.

Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA Sales Leader, VTEX
Cristi Movilă
Eastern Europe General Manager & EMEA Sales Leader, VTEX

Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX, a acumulat o experiență vastă în ecommerce, activând în acest domeniu de mai bine de 15 ani. Cristi Movilă a creat magazine online de la zero, a lansat și a gestionat proiecte de top online și omnichannel, în România și în străinătate, în industriile fashion și beauty pentru lideri de piață precum Coty Cosmetics, OTTER sau LENSA. Având studii în inginerie software și experiență în ecommerce, până acum a lansat un tech start-up, un magazin online în UE și acum conduce activitățile VTEX în poziția de Eastern Europe General Manager & EMEA SVP.

Marius Iurian, Cofondator și Managing Partner, Transart Business Software
Marius Iurian
Cofondator și Managing Partner, Transart Business Software

Marius Iurian este cofondator și Managing Partner la Transart Business Software din 1997. Urmându-și propriul vis - "de a crea software pentru occident", vis ce părea utopic pe vremea comunismului, Marius a fondat alături de câțiva colegi de facultate una dintre primele companii de software care avea să dezvolte proiecte pentru Europa de Vest și care au ajuns să fie utilizate în peste 36 de țări de către peste 16.000 de utilizatori.

Între timp, Transart a devenit unul dintre principalii furnizori de software pentru companiile FMCG din România ca urmare a dezvoltării unui ecosistem de produse proprii precum: Hermes Retail Execution & Merchandising, care permite monitorizarea și optimizarea activităților în teren, AI Shelf Image Recognition, care utilizează inteligența artificială pentru a recunoaște produsele expuse la raft, Digital Shelf Analytics (DSA), care facilitează monitorizarea prezenței produselor pe canalele online, Sales Force Automation (SFA), care automatizează procesul de vânzare și optimizează activitățile în teren, Asset Management, care ajută la gestionarea eficientă a asset-urilor valoroase (coolere, frigidere, espresoare etc.), platforme pentru vânzări online B2B și B2C, Transart BI, care oferă analize detaliate în timp real, Demand Signal Management (DSiM), care prelucrează și unifică informații despre vânzările producătorilor FMCG atât de la distribuitorii lor, cât și de la rețelele de mari retaileri.

Transart este lider de piață pe zona de SFA - aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising, dar și unul dintre puținii furnizori de software ERP care acoperă semnificativ principalele nevoi ale afacerilor din comerț, import și distribuție, cu o suită de aplicații profesionale proprii (HERMES SFA, EDI, Retail, B2B, CRM, BI Adviser și Warehouse Manager WMS), integrate într-o platformă software ERP românească.

Florentina Grigore, Founder & Managing Director, Digital Trade Marketing
Florentina Grigore
Founder & Managing Director, Digital Trade Marketing

Florentina Grigore este consultant și trainer în trade marketing aplicat în e-commerce și fondatoarea primei agenții specializate în acest domeniu din România: Digital Trade Marketing Agency. Experiența sa de peste 15 ani în companii precum Coca-Cola Hellenic, Reckitt Benckiser și Heineken împreună cu acreditările la Digital Marketing Institute, îi conferă o viziune complexă asupra canalului online din FMCG și a strategiilor de shopper & trade marketing pe care le poate dezvolta omnichannel pentru clienții săi.

În contextul creșterii accelerate a canalului online din ultimii ani și a nevoii de resurse specializate care să asigure performanța brandurilor în raftul digital, Florentina Grigore împreună cu echipa sa susține brandurile în consolidarea poziției din canalul online prin proiecte de e-Category Management, e-Product Picture Perfect, Digital Shelf Execution, e-Retail Media, dar și prin traininguri ce pregătesc echipe interne pentru performanță pe termen lung.

În 2023 împreună cu partenerul său strategic Transart a lansat soluția OREX by Hermes, prima soluție ce monitorizează execuția brandurilor în raftul digital care este specializată pe platformele de e-commerce din România. Aceasta are ca scop concentrarea eforturilor brandurilor către calitatea execuției și performanța lor în interacțiunea cu e-shopperul. Principalele beneficii pe care le aduce soluția OREX by Hermes sunt creșterea market share-ului și a vânzărilor online, precum și eficientizarea bugetelor investite în acest canal.

Ionut Vlad, Co-Fondator & CEO, Tokinomo
Ionut Vlad
Co-Fondator & CEO, Tokinomo

A lucrat în Advertising ca Art Director pentru Saatchi&Saatchi, având clienți atât Retaileri, cât și Branduri FMCG. Datorită pasiunii sale pentru Retail și tehnologie, a fondat Tokinomo - un startup care își propune să revoluționeze marketingul in-store prin îmbunătățirea interacțiunii cu cumpărătorul și oferirea de date analitice avansate. Tokinomo a atras fonduri de +2.5M€ și are o prezență în peste 50 de țări.

Smaranda Teleabă, Chief Digital and Marketing Officer, L’Oréal România
Smaranda Teleabă
Chief Digital and Marketing Officer, L’Oréal România

Smaranda s-a alăturat echipei L’Oréal în 2012 petrecând primii ani acumulând experiență comercială și de marketing pe categorii multiple, cum ar fi hair care și skincare. În 2015 Smaranda a preluat managementul categoriei de makeup din cadrul diviziei Produse de Larg Consum și, de atunci, a avut un parcurs în cariera 360, acoperind diverse modele de business, de la product management, trade& merchandising, retail, digital și advocacy. În rolul ei de Business Unit Manager Make-up, Smaranda a inițiat și a coordonat cu succes multe transformări strategice în contextul solicitant al ultimilor ani. Cel mai important, împreună cu echipa sa, Smaranda a transformat experiența digitală a mărcilor, punând un accent puternic pe social media și advocacy, strategie care a contribuit la creșteri dinamice de la an la an.

Smaranda este un lider vizionar și empatic, care reușește să stabilească strategii eficiente, să transforme obstacole în provocări, întotdeauna cu o abordare pozitivă. Apreciind și încurajând inteligența colectivă, Smaranda a contribuit la promovarea multor talente L’Oréal România atât pe plan local cât și internațional.

Thomas Arieșan, Senior Sales Manager, TotalSoft
Thomas Arieșan
Senior Sales Manager, TotalSoft

Thomas are o experiență de peste 12 ani în consultanță și vânzare de soluții și servicii IT, cu specializare în aplicatii Enterprise dedicate proceselor financiare și operaționale ale companiilor. Ca absolvent al facultătii de Administrare a Afacerilor în cadrul Academiei de Studii Economice, Thomas îmbină cunoștințele economice și experiența în IT pentru a oferi consultanță companiilor în digitalizarea proceselor și valorificarea datelor.

Dan Marc, CEO și fondator Footprints AI
Dan Marc
CEO și fondator Footprints AI

Cu o experiență de 17 ani în proiecte de transformare digitală folosind media emergente, AI și big data, Dan are o mulțime de cunoștințe și expertiză, având la activ mai multe premii pentru munca sa. De asemenea, Dan a servit ca cercetător de fuziuni și achiziții pentru Havas Worldwide în EMEA, unde a fost responsabil pentru identificarea și evaluarea agențiilor digitale pentru potențiale achiziții. Dan Marc a fost responsabil de două exit-uri de succes, primul în 2014, când a vândut eightytwenty Ltd., o agenție digitală lider din Irlanda, către Havas Worldwide, iar cel de-al doilea în 2021, când a vândut Fullscreen Digital, o companie cu venituri anuale de 2 milioane dolari către parteneri privați. Prin înființarea Footprints, își propune să transforme retailul fizic mizând pe puterea datelor și AI.

Gabriel Sidor, FWF Automation Enablement & Solution Manager
Gabriel Sidor
FWF Automation Enablement & Solution Manager

Expert în tehnologie aplicată în afaceri, cu o experiență solidă în definirea direcțiilor de automatizare la nivelul întregii organizații și în atingerea excelenței operaționale. Cunoscut pentru abilitatea sa de a influența echipe interfuncționale și de a comunica eficient la toate nivelurile ierarhice. Entuziasmat de exploatarea transformării digitale pentru a construi întreprinderi complet automate și pentru a furniza valoare palpabilă, perfect aliniată cu obiectivele clienților.

Platinum Partner
reinnovation
Partners
Transart
Digital Valley
Auchan
Bringo
FWF
Retail Media Hub
v-tex
Coffee Partner
Davidoff
Solutions Partner
Ad Production
Media Partners
Digital Romania
Biz
rappel