

Cu o experiență de peste 16 ani în domeniul bancar și al plăților, Roxana Turquin este în prezent Acceptance Development Director la Visa, supervizând inițiative de creștere în România, Croația, Slovenia și Bulgaria.
Experiență sa în managementul canalelor digitale, comerț electronic și dezvoltare de produse se completează perfect cu istoricul său în promovarea inovației prin soluții de plată digitale, care sporesc engagementul clienților și impactul companiei pe piață.

Andra Imbrea Palade este Head of Business Development & Marketing la re:innovation, cu peste zece ani de experiență în media, comunicare digitală și strategie B2B. De-a lungul carierei, a coordonat proiecte de transformare digitală, a dezvoltat platforme online și a organizat evenimente de referință pentru industria de retail și FMCG.
De formare jurnalist, Andra combină gândirea creativă cu cea comercială pentru a proiecta și implementa inițiative de marketing și business development care generează vizibilitate, creștere și impact real. Cu o înțelegere profundă a ecosistemului de retail și FMCG și o experiență solidă în coordonarea echipelor cross-funcționale, este un conector autentic de idei, branduri și oameni.

Bogdan Botezatu a lucrat în ultimele două decenii ca expert în securitate cibernetică și ocupă acum poziția de senior director de cercetare în amenințări informatice la Bitdefender. Alături de echipa sa, el monitorizează campanii globale de atacuri cibernetice și crește gradul de conștientizare asupra riscurilor de securitate în rândul oamenilor, companiilor și instituțiilor. Bogdan este autorul cărților A History of Malware și Botnets 101. Înainte de a se alătura Bitdefender acum 15 ani, el a lucrat la una dintre cele mai mari și mai vechi universități din România ca administrator de rețea și responsabil de politici de securitate IT.


Vlad Barbu este Retail Customer Success Leader în cadrul NielsenIQ. Din această postură sprijină portofoliul de retaileri internaționali și locali, analizând trendurile actuale ale pieței de FMCG si Electro-IT, identificând oportunități de optimizare a businessului și oferind suport pentru a evalua performanța vânzărilor.
Experiența profesională anterioară cumulează opt ani de activitate în Vânzari si Marketing, completati de implicarea in mai proiecte de antreprenoriat cofinantate prin bugetul Uniunii Europene.




Alin Șerban este General Manager, Wolt România, funcție pe care a preluat-o oficial în 2025. Anterior, a ocupat poziția de CEO al platformei de livrare rapidă Tazz. Alături de echipa pe care a construit-o, a reușit ca, până în 2020, aplicația să devină cea mai descărcată, la nivel național, în categoria food & drinks.
În 2025, a coordonat tranziția către Wolt, supervizând o integrare fluidă, care a adus know-how-ul global al Wolt în 34 de orașe din România. Migrarea aplicației și a serviciilor s-a încheiat oficial în luna mai 2025, iar apoi prioritatea sa a fost să asigure o tranziție lină și inteligentă pentru clienți, parteneri și comunitățile de curieri – cu accent pe continuitate, calitate și inovație.
Cu peste 20 de ani de experiență în industrii precum telecomunicații, tehnologie și e-commerce, Alin a ocupat funcții de conducere în companii precum Connex, devenită ulterior Vodafone, și Arsis. Este absolvent al Universității de Vest din Timișoara.

Cu un master obținut la IMD Lausanne și acreditări în coaching atât în NLP cât și de la prestigioasa asociație Performance Consultants International, și din postura de Managing Partner al Marco Polo CEE, Raymond Marin sprijină dezvoltarea mediului de business, prin accelerarea dezvoltării oamenilor care contribuie la acesta.
Firul roșu al întregii experiențe profesionale a lui Raymond stă în capacitatea de a sesiza extrem de rapid abilitățile și potențialul unei persoane și de a îl spijini să devină cea mai bună versiune a sa.
În toată experiență de 30 de ani și în toate rolurile de pe care le-a avut, de la prima funcție de sales management la Bursa de Mărfuri la 19 ani până la funcțiile de board în multinaționale și fondator de companii de IOT sau de consultanță, acest fir roșu l-a călăuzit să dezvolte în mod natural business-uri complexe și să coaguleze echipe de parteneri care să îmbrățișeze ideea de dezvoltare a potențialului uman.

Marius Costin este Data & Analytics Director la Freshful by eMAG, unde definește strategia de date a companiei și coordonează o echipă talentată care dezvoltă inițiative de analiză și business intelligence. Marius a construit de la zero infrastructura modernă de date a Freshful, punând bazele unor fluxuri ELT scalabile, modele de date robuste și dashboard-uri relevante pentru business. Având o expertiză solidă în Python, SQL, Tableau și platforme moderne de date, el se concentrează pe transformarea datelor complexe în insighturi acționabile ce susțin decizii mai inteligente și mai rapide. La intersecția dintre strategie, tehnologie și creștere, Marius asigură ca datele să rămână un factor esențial pentru succesul Freshful.


Monica are o experiență de peste două decenii în cercetarea de piață cantitativă, cu un portofoliu divers ce acoperă sectoare precum FMCG, retail, industrie, agricultură, cercetare socială și, în mod special, domeniul sănătății. Expertiza sa vastă include o gamă largă de metodologii, precum analiza comportamentului consumatorului, segmentarea clienților, studii de satisfacție și loialitate, cercetări de preț, testarea conceptelor și evaluarea brandurilor.
După ce a activat ca și consultant intern pentru companii internaționale de top în cercetarea de piață, Monica coordonează în prezent managementul proiectelor de cercetare cantitativă de la început până la final, oferind suport strategic atât pentru clienți internaționali, cât și locali.

Mihai Voicu este Head of Groceries la Glovo România, unde coordonează strategia și dezvoltarea segmentului de retail, parte din divizia de Quick-commerce a companiei, contribuind la transformarea modului în care consumatorii fac cumpărături online.
Cu o experiență de peste 10 ani în business strategy, go-to-market și digital strategy, Mihai a condus anterior echipe regionale în cadrul OLX Group, precum și în cadrul Procter & Gamble, în roluri cheie de management de categorie și vânzări.
De-a lungul carierei sale, a demonstrat constant capacitatea de a accelera creșterea și de a implementa soluții operaționale eficiente pe piețele europene.







